flashvortex

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ 2011

TA NEA MONTEΛA TOY 2011 από το ΣΑΛΟΝΙ της EICMA, MILANO
Aρχές Νοεμβρίου στο Μιλάνο έγιναν τα αποκαλυπτήρια των υπόλοιπων νέων μοντέλων του 2011. Αφορούσαν κυρίως Honda, Ducati, Triumph και Aprilia αφού οι υπόλοιποι προηγήθηκαν χρονικά όπως θα δείτε στην συνέχεια του άρθρου (INTERMOT, Kολωνία ένα μήνα πριν). Και η φετινή EICMA δικαιολόγησε πλήρως την ιδιότητά της σαν την κορυφαία έκθεση του κόσμου σε ότι αφορά τις μοτοσυκλέτες ενώ και το τμήμα του ποδηλάτου που συνηπήρξε ήταν εξαιρετικά αναβαθμισμένο και αυτό, όχι όμως όπως η γερμανική Eurobike.
Tην παράσταση έκλεψε η HONDA με 8 νέα μοντέλα (τα δύο από τα οποία ήταν consept bikes) ενώ οι πραγματικές star ήταν οι DUCATI Diavel 1200, η MV Agusta F3 H εταιρία είχε ανακοινώσει 8 νέα μοντέλα που είναι τα εξής¨

1. Honda Mid Consept. Κατά την ιαπωνική εταιρία "δείχνει τον τρόπο που θα γίνονται στο μέλλον τα ταξίδια". Αρκετό από scooter (θέση οδήγησης, πόδια μπροστά), άλλο τόσο από touring (τεράστιο φαίριγκ, άνετη σέλα για δύο άτομα) αλλά πάνω απ'όλα με τα νέα τεχνολογικά επιτεύγματα της BigH στην μετάδοση που συναντήσαμε αρχικά στο VFR1200DCT. Το Honda Dual Clutch Transmission με τον διπλό συμπλέκτη συνεργάζεται με ένα άγνωστο προς το παρόν κινητήρα. Η εταιρία τώρα μαζεύει εντυπώσεις για να δει αν είναι εφικτή η παραγωγή του....
2. Honda V4 Crosstourer consept. Μήπως αυτό είναι το περίφημο τετρακύλινδρο Varadero που περιμέναμε τόσο καιρό?. Μάλλον έτσι είναι αφού παίζει στην ίδια κατηγορία με τα BMWR1200GS και Yamaha XTZ1200 αφού χρησιμοποιεί το V4 του VFR1200 έχοντας όμως το πλεονέκτημα των δύο παραπανίσιων κυλίνδρων. Για να δούμε πόσα μοντέλα θα παρουσιάσει η Honda με αυτό το μοτέρ? Πάντως η πρωτότυπη αυτή μοτοσυκλέτα φαινόταν περισσότερο έτοιμη για παραγωγή παρά σαν σχεδιαστική άσκηση. Κι επειδή σίγουρα άργησε να εμφανιστεί στην κατηγορία βάζουμε στοίχημα ότι μέχρι το τέλος του έτους η Honda θα "πειστεί τελικά" να το βγάλει στην παραγωγή "κατόπιν απαιτήσεως του κοινού". Ας είναι κι έτσι...
3. Honda Crossrunner. Να και κάτι που μπορούμε να αγοράσουμε, επιτέλους! Αλλο ένα υβρίδιο που προσπαθεί να παντρέψει κατηγορίες. Γυμνή δρόμου με on-off ή όπως τα λένε σήμερα "adventure". Να σας πω, προσωπικά δεν ψήθηκα τόσο από το όλο consept όσο του ότι αυτό το πολύπλοκου σχεδιασμού δίτροχο με το ανέμπνευστο όνομα κινείται από το γνωστό, καλό μοτέρ του VFR800 που χρόνια φανταζόμασταν πάνω σε ένα γεροδεμένο σκελετό με άνετες αναρτήσεις. Μπορεί να μην το είχα δει στα όνειρά μου έτσι (καθόλου όμως...) αλλά όσο το κοιτάζω τόσο μου καλοφαίνεται. 102hp/10.000 και ροπή στα 7,42 κιλά στις 9500 με Vtec, ABS, μονόμπρατσο (σωστά), συνδυασζόμενα φρένα αλλά με βάρος στα 240 κιλά. Η αεροδυναμική του εξελίχθηκε σε αεροσήραγγα, μας είπαν οπότε θα πρέπει να είναι σταθερό...
4. Honda CBR600F. Ορίστε μας! Μετά από 3 χρόνια το θρυλικό CBR600F επανέρχεται με βάση το Hornet σε μία μοτοσυκλέτα που η Honda ονομάζει Road Sports. To μοτέρ βέβαια βασίζεται στο CBR600RR7 αλλά με απόδοση 100hp, είπαμε ...Hornet. Μπροστά USD41mm και πίσω άνευ μοχλικού (γ..ώ την τσιγγουνιά!) ενώ τα κιλά είναι 240. Σίγουρα? Μήπως είναι λιγότερα?
5. Honda CBR250R. Ας προσγειωθούμε λοιπόν. Κι ας δούμε πόσα κατάφερε διεθνώς το Kawasaki Ninja250. Eδώ έχουμε μονοκύλινδρο μοτέρ 26hp με ψεκασμό
6. Honda CBR125R. 12,6hp στις 10.000 δεν θα τρομάξουν κανένα αλλά η εμφάνισή του θυμίζει πολύ τα μεγάλα CBR και VFR. Με 137 κιλά είναι και σαφώς ελαφρύτερα...
7. Honda SW-T600. Το ασημένιο φτερό της Honda διαθέτει αναβαθμισμένο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 582,2cc με απόδοση 51,2hp/7.500 στροφές. Οι τροχοί είναι 14" μπροστά και 13" πίσω με το ύψος της σέλας ιδιαίτερα κοντό (ενώ έχει αλλάξει και το σχήμα της), στα 75 εκατοστά από το έδαφος. Οσο για το βάρος φτάνει στα 247 κιλά αισίως. Η κάλυψη από το φαίριγκ είναι υπερπλήρης όσο ψηλός κι αν είστε ενώ κάτω από την σέλα θα βρείτε άπλετο χώρο για 2 κλειστά κράνη.
8. Honda SH300. Nέο πλαίσιο και αναρτήσεις, όργανα καθώς και συνδυασμένα φρένα για το καινούργιο 300άρι scooter της Ηonda. Εχει και δερμάτινη σέλα! 27 ίπποι και μακρύτερο μεταξόνιο (1422mm). Λιγότερες οι αλλαγές για το SH125i.
Αλλαγές στις λεπτομέρειες είχαμε στο CB600F Hornet (νέο πίνακα οργάνων, ίδιο με του CB1000R και αλλαγή σχεδιασμού της ουράς) ενώ στο CB1000R προστέθηκε ο γνωστός τρικολόρε χρωματισμός της Honda.
DUCATI
Εξι νέα μοντέλα για την Ducati που ως συνήθως μάζευε τον περισσότερο κόσμο που βέβαια ήταν Ιταλοί. Κι αν γνωρίζαμε από την Κολωνία για τα 1198, την έκδοση SP, τα νέα 848evo και τα νέα 696 που ήδη κυκλοφορούν δεν είχαμε ξαναδεί ούτε σε φωτογραφία (εκτός από τις δεκάδες "κατασκοπευτικές") τα νέα Diavel 1200. Με στόχο την αμερικανική αγορά καταρχήν κι εμφάνιση στυλ "θα τα κάνω λίμπα απ'όπου περάσω" δεν υπάρχει περίπτωη να μην το προσέξεις σε απόσταση ενός χιλιομέτρου, έστω και στο διακριτικό ασημούλι. Μοτέρ από Multistrada, 162ηπ, μονόπρατσο, ζάντες κοσμήματα κι ένα χαμό από ledάκια να αναβοσβήνουν είναι σαν "όχι και τόσο παιδική χαρά" για αναβάτες που γουστάρουν να βλέπουν τον καπνό από τα πίσω φαρδιά λάστιχα (240/45Χ17"). Μετά από το Diavel η παρουσία του Monster 110evo κόντεψε να περάσει απαρατήρητη αν και όχι λιγότερο σημαντική. Περισσότερα στο περιοδικό MOTO X-treme που θα κυκλοφορήσει στις 15 Νοέμβρη.
APRILIA
To Tuono V4R είναι όπως συνηθίζει εδώ και χρόνια η εταιρία την γυμνή εκδοχή της εκάστοτε κορυφαίας superbike της. Μόνο που αυτή εδώ κουβαλάει κι όλα τα high end καλούδια που ακούνε σε ονόματα όπως traction/wheelie/launch control ενώ με 162 ίππους (σε 179 κιλα, 2 ελαφρύτερη από την RSV4...) καλύτερα να το ξανασκεφτείτε δίπλα της. Μα, γιατί να έχει μία γυμνή μοτοσυκλέτα quick shifter, μπαμπά? Μα, γιατί δεν έχουν οι άλλες, παιδί μου...
Να και το RS4. Μιλάμε για το γνωστό 125'αρι με την μακρά ιστορία που από φέτος έγινε τετράχρονο με 15hp. Μπορεί τα άλογα να είναι λίγα αλλά το επίπεδο της μοτοσυκλέτας είναι πολύ (υψηλό). 300άρης δίσκος μπροστά με 4έμβολη δαγκάνα, USD 42mm και look όμοιο της πρωταθλήτριας superbike. Να κάνατε ένα ενιαίο με δαύτα εδώ στην Ελλάδα του Μνημονίου, αγαπητή ελληνική αντιπροσωπεία? Αν όχι τώρα, πότε?
BMW
Αυτό το C consept δεν είναι απλά ένα ακόμη mega scooter που θα λύσει το κυκλοφοριακό στις μητροπόλεις ανά τον κόσμο αλλά η απαρχή μίας ολόκληρης σειράς που θα φέρει τον γνωστό έλικα των Βαυαρών.








HUSQVARNA
Κι εδώ εντυπωσίασε το Mille 3 consept. Οι αφιλότιμοι σχεδιαστές πήραν τρεις μονοκύλινδρους από τα χωματερά μοντέλα της εταιρίας και φτιάξανε ένα V3 με 930 κυβικά που δεν μοιάζει με ...τίποτα! Πιο προσγειωμένες οι νέες SMR511 και 449 ενώ η παγκόσμια πρωταθλήτρια enduro 2010 ΤΕ250 θα κυκλοφορήσει σε έκδοση Meo Replica σε 100 κομμάτια. Αυτα τα ελιτίστικα των Ιταλών με ανατριχιάζουν!...
ΚUMCO
Η Kymco ήταν μέσα στις τρεις πρώτες εταιρίες στον πίνακα των πωλήσεων για το 2010 καταλαμβάνοντας ποσοστό 16,1% και πουλώντας πάνω από 40.000 οχήματα. Μετά την τόσο πετυχημένη αυτή χρονιά η KYMCO παρουσίασε στην EICMA τρία νέα μοντέλα:
G-Dink 300i
το οποίο επανέρχεται μετά από μία δοξασμένη καρριέρα και στην Ελλάδα με τους γνωστούς του χώρους αναβαθμισμένους κι ένα ολοκαίνουργιο design που έκανε πολύ κόσμο να το γλυκοκοιτάξει. Πάντα με τροχούς 12”, 17,5 Kw (και όχι hp, όπως πολύ σωστά μας επισήμανε ο Κώστας Λύτρας, τεχνικός διευθυντής της αντιπροσωπείας) και 152 κιλά, χαμηλά τοποθετημένα.
People GTi200 & GTi300 ABS
Αλλη μία πολύ πετυχημένη σειρά έρχεται να επιτεθεί με νέα μοντέλα στην καθημερινότητα με όπλα τους 16ρηδες τροχούς και την άψογη οδική συμπεριφορά.
MXU500XL
...όπου XL σημαίνει μεγάλους χώρους και ανέσεις ικανές να φιλοξενεί δύο άτομα ακόμη και σε ταξίδι σε άσφαλτο αλλά και χώμα. Ουσιαστικά η KYMCO μπαίνει με αυτή την έκδοση στην μεγάλη αμερικανική αγορά που ζητάει μετά μανίας τέτοιου είδους οχήματα λόγω της πρακτικότητας και της πολυμορφικότητάς τους. Δεν ξέρουμε πόσα XL θα πουληθούν στην Ελλάδα αλλά το νέο μέλος της οικογένειας Agility είναι σίγουρο ότι θα ...ξεπουλήσει!
Agility Carry 50
Απευθύνεται σε όλους, έχει ικανότητα μεταφοράς ...επαγγελματική (delivery κλπ) κ αι με τα 5 λίτρα του ρεζερβουάρ του θα κάνει πολλά χιλιόμετρα με το τετράχρονο μοτέρ του. Ποιά κρίση?
ΚΤΜ
Θα έλεγε κανείς πως οι Αυστριακοί έκλεισαν στην Κολωνία αλλά όχι, αυτοί συνέχισαν. Προτού προλάβουμε να αναρωτηθούμε μετά από την δοκιμή της 350SX-F για το πόσο σύντομα θα δούμε το enduro αδελφάκι της, τσούπ (!?) νάσου η EXC-F350 με τον David Knight να την παρουσιάζει. Διαφορετική χαρτογράφηση, άλλο ρεζερβουάρ και φυσικά ...πλήρη ηελκτρικά. οσο για το νέο RC8R οι 175jp μιλάνε από μόνοι τους. Εκτός από το 990 Adventure Dakar υπήρχε και 450Rally έτοιμο για να φύγεις για Νότια Αμερική (με την προϋπόθεση ότι έχεις να δώσεις 29.300 ευρώ, 5.000 για κάθε επιπλέον κινητήρα ενώ αν θέλεις να βαφεί στα χρώματα των χορηγών σου (φαντάζομαι οι Ελληνες αγωνιζόμενοι δεν θα έχουν κανενός είδους πρόβλημα εδώ) θα πρέπει να καταβάλεις άλλα 1000. Παράδοση τον Φεβρουάριο. Ψυχραιμία...
TRIUMPH
Πάει αρκετός καιρός που σας είχαμε προιδεάσει για τα επερχόμενα...
Τiger 800/800XC
...αλλά τώρα να που ήρθε η ώρα να τα δούμε ζωντανά! Τα νέα μικρά τιγράκια λοιπόν που θέλουν να μπουν στο -ευρωπαϊκό κυρίως- ανταγωνισμό των adventure bikes 800cc (λέγε με GS800) θα τα δούμε στις βιτρίνες πριν μας φύγει το 2010 και με τιμές που ξεκινούν κάτω από τα 9 χιλιάρικα! Είδατε που η κρίση έχει και τα καλά της? Αν έβγαζαν και οι τράπεζες κάνα δάνειο... To ΧC θα φοράει διπλής χρήσης ελαστικά με αναρτήσεις προσαρμοσμένες και για κίνηση στο χώμα.
DAYTONA 675R
...Η τρικύλινδρη supersport που έχει δεχθεί τα εύσημα από όλα τα ΜΜΕ αυτού του ντουνιά κάνει ένα επιπλέον βήμα με την προσθήκη του R . Τι μπορεί να σημαίνει αυτό? Μα, αγωνιστικές αναρτήσεις φυσικά! Της Ohlins κατά προτίμηση με το 43άρι NIX30 μπροστά και το γνωστό TTX36 αμορτισέρ πίσω. τα Brembo είναι εκεί που πρέπει ενώ καλοδεχούμενο και το quick shifter που είναι πολύ της μοδός τελευταία μαζί με το all time classic carbon που δίνει στην Daytona 675R μία racing ταυτότητα. Η Αγγλίδα έχει πλέον και αντίπαλο στα κυβικά, την άλλη τρικύλινδρη Ιταλίδα, την νέα MV Agusta. Λέτε να έχουμε μάχες?
Συνεχίζεται...

TA NEA MONTEΛA TOY 2011 από το ΣΑΛΟΝΙ της ΚΟΛΩΝΙΑΣ, INTERMOT
5 Οκτωβρίου 2010, Ιntermot, Koln, Γερμανία. Αναβαθμισμένη η φετινή έκθεση σε ότι αφορά την παρουσία εταιριών που αποφάσισαν να δείξουν εδώ τα νέα μοντέλα τους παρά να περιμένουν την EICMA. Να επισκέπτεστε την στήλη συχνά καθώς ενημερώνεται καθημερινά.
Η Honda μετά το "φτωχό" 2009 και 10 έχει αφήσει να διαρρεύσουν φήμες για 15, ίσως και ...25 (!) νέα μοντέλα. Τελικά, η μπίλα έπεσε στο ...8 με πρόσφατη (16/9) επίσημη ανακοίνωσή της. Στις 2/11 λένε θα μας δείξουν 8 νέα Honda, όχι ανανεωμένα, προσέξτε (αυτά στην INTERMMOT) αλλά ολοκαίνουργια. Ο.Κ. Περιμένουμε. Μέχρι τότε να τα καινούργια χρώματα για το CBR1000RR από τα οποία πιο πρωτότυπη μας φάνηκε αυτή η HRC τριχρωμία. Και το VFR1200F θα διατίθεται σε διχρωμία μαύρη-γκρι για το 2011 ενώ CBF1000, Varadero και Transalp αποκτούν κι αυτά επίσης από ένα νέο χρωματισμό. Αυτό σημαίνει μάλλον ότι θα περιμένουμε άλλη μία χρονιά για νέο Varadero. Εντάξει, τώρα συνηθίσαμε...

Η BMW ένοιωθε σαν στο σπίτι της στην Κολωνία και παρουσίασε τα νέα εξακύλινδρα σε σειρά K1600GT και GTL. Μιλάμε για τρελλά νούμερα, δώστε βάση¨1649 κυβικά, 160 άλογα, 17,8 κιλά ροπής (τα 12,5 από τις 1.500 στροφές...), 319 κιλά για το GT, 349 για το GTL ενώ ο εξοπλισμός είναι τόσο μακροσκελής που καλύτερα να αποφύγουμε να αρχίσουμε την απαρίθμηση. Ενα μόνο λέμε. Πολλάάάά ηλεκτρονικά...
Στο περίπτερο της BMW ήταν και το ηλεκτρικλο scooter της θυγατρικής ΜΙΝΙ που πρωτοπαρουσιάστηκε πριν μερικές μέρες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.


Η Kawasaki είχε προλάβει προ Κολωνίας να δείξει το ανανεωμένο Ζ750 που απέκτησε και R στο τέλος του ονόματός του. Ιδια απόδοση (106 ίπποι) και καμμία αλλαγή στο μοτέρ αλλά νέο πιρούνι 41mm από την προηγούμενη γενιά Ζ1000 (07-09), άλλο μοχλικό στο αμορτισέρ, νέο ψαλίδι αλουμινίου, μεταλλικά σωληνάκια φρένων μπρος πίσω, αύξηση του πάχους στα δισκόφρενα, Dunlop ελαστικά, νέα μπροστινή ζάντα, πιο ανοιχτές λαβές τιμονιού, νέο προστατευτικό αλυσίδας καθώς και μία σειρά από εμφανισιακές αλλαγές που το καθιστούν πραγματικά ανανεωμένο.
Oσο για το νέο Ζ1000SX που είχε περίοπτη θέση στο μεγάλο περίπτερο της Kawasaki στην Κολωνία οι πρώτες εντυπώσεις λένε ότι οι φωτό το αδικούν! Σίγουρα πρόσθεσε πόντους στην χρηστικότητά του και μεγάλωσε το κοινό που απευθύνεται. Μπορεί να εκπλαγούν πολλοί με τις πωλήσεις του, αν προσέξει την τιιμή του η ελληνική αντιπροσωπεία, βεβαίως.
Παίζει και νέο ΖΧ-10R που μία γεύση του είχαμε ήδη πάρει από την παρουσίαση του αγωνιστικού SBK που έγινε στο Misano. Η απόδοσή του νέου ZX-10R που εξελίχθηκε στην ιδιωτική πίστα της kawasaki στην Ιαπωνία, την Autopolis, είναι 185hp με βάρος γεμάτη τα 198 κιλά, το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.425mm φορά πιρούνι Showa BPF, διαθέτει S-KTR (το κατά kawasaki traction control) και racing ABS. Πρόκειται για το φαβορί για την μάχη των supersport μοτοσυκλετών για το 2011. Θα τα δούμε στην πράξη όμως αυτά. Μην λέμε μεγάλα λόγια από τόσο νωρίς...



Τέλος, στην Κολωνία παρουσιάστηκε το W800 το οποίο είναι μία ρετρό μοτοσυκλέτα στα χνάρια της παλιότερης W650 με τροχούς 18" πίσω και 19" μπροστά με ελαστικά φάρδους 130 και 100 αντίστοιχα, κίνηση του εκκεντροφόρου με εξωτερικό άξονα tribute στο πρώτο Kawasaki W750 της δεκαετίας του '60, διβάλβιδο, δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα με ψεκασμό και πίσω ταμπούρο των 160 χιλιοστών...





Η Yamaha μπορεί να μην μας εξέπληξε στην Κολωνία με κάποιο καινούργιο μοντέλο αλλά είχε στην διάθεση των ματιών μας (και μόνο, αφού δεν δόθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες) ένα Super Tenere εντελώς special που το είχε βαφτίσει World Crosser. Θέλησαν έτσι να δείξουν τις δυνατότητες για προσθήκες πολλών αξεσουάρ που έχει δημιουργήσει η Yamaha για το mega adventure tourer της. Εμείς είδαμε ότι φοράει τελικά Akrapovic, αναρτήσεις Ohlins, λουλουδάτα φρένα, άλλες ζάντες με άλλα ελαστικά (το συγκεκριμένο φορούσε Metzeler Karoo 2) ενώ υπήρχε GPS, ποδιά αλουμινίου, δεύτερο ρεζερβουάρ στην ουρά, εργαλειοθήκη και πολλά carbon κομμάτια αλλά και μονόσελο. Γιατί δεν πιστεύω να το κάνετε τέτοιο τούμπανο και μετά να θέλετε να έχετε και παρέα στην διάσχιση της ερήμου Tenere?... Πάντως να πούμε ότι το World Crosser δεν θα πουλιέτι έτσι όπως το βλέπετε επιπλωμένο αλλά οι κάτοχοι Super Tenere θα μπορούν να αγοράζουν τα αξεσουάρ του.
Το άλλο "κλου" στο περίπτερο της Yamaha στην Κολωνία ήταν το ...δερμάτινο V Max! Συνεργάστηκαν ο οίκος μόδας Hermes με την Yamaha για το διαφορετικό αποτέλεσμα που "...εκπληρώνει τα όνειρα των μοτοσυκλετιστών..." και "...ενισχύει τις ανάγλυφες γραμμές της μοναδικής αυτής μοτοσυκλέτας, υπογραμμίζοντας την δύναμη των συναισθημάτων που προκαλεί..." σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρίας. Ρεζερβουάρ, φτερά, κάλυμμα προβολέα και οργάνων, εισαγωγές αέρα, εξάτμιση και φυσικά σέλα είναι καλυμένα με δέρμα βουβαλιού Skipper (που νά'ξερε...).
Τέλος υπήρχε το νέο X Max 250 (δεν θά'πρεπε να το κάνουν 300, αναρωτιόμαστε?...) και τα ηλεκτρικά scooter που έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν...

H Suzuki θα προχωρήσει συντηρητικά για το 2011. Πάντως η GSR750 που εμφανίστηκε στην Κολωνία είναι ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο σε μία κατηγορία που έχει πάρει φωτιά τον τελευταίο καιρό με το FZ8 και τα νέα Monster 800 και Ζ750. Δέστε το δίπλα στις φωτό που μόλις έφτασαν από την Suzuki (5/10). Tώρα, τα GSXR600/750 δεν μπορείς να τα πεις νέα μοντέλα αλλά η αλήθεια είναι ότι τόσο εμφανισιακά όσο και στα περιφερειακά έχουν γίνει κάποιες αλλαγές. Αλλο φαίριγκ και ουρά, φρένα Brembo (!), μικρότερο τελικό εξάτμισης, νέα όργανα και διακόπτες ίδιοι με του 1000 καθώς και νέο πιρούνι (ναι, το BPF της Showa). Δεν είναι και λίγα για "ανανέωση", έτσι δεν είναι?











Eν τω μεταξύ η Aprilia έκανε μία πρώιμη παρουσίαση του Dorsoduro 1200 της που διαθέτει traction control ανάλογα με την RSV4, xωρητικότητα 1.197, 131 ίππους στις 8.700 και 11,7 κιλά ροπής στις 7.200 ενώ διαθέτει ride-by-wire γκάζι, ABS και 3 χάρτες ανάφλεξης, ότι δηλαδή παίζει στους καλύτερους ανταγωνιστές (βλέπε Multistrada, GS, Super Tenere). Oσο για τα κιλά λένε για 212 που είναι τα λιγότερα που θα μπορούσαν. Κατά την διάρκεια της press day της INTERMOT παρουσιάστηκε και το RSV4 APRC SE με traction control η οποία είναι εντελώς factory με ένα κάρο ηλεκτρονικά να διαχειρίζονται τον δυνατότερο κινητήρα που διαθέτει και αποδοτικότερη (βλέπε πιο ελεύθερη) εξάτμιση καθώς και νέα κλιμάκωση στο κιβώτιο. Ο καλύτερος τρόπος για να γιορτάσει κανείς την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος με τον Max Biaggi.
Στην Κολωνία υπήρχε ένα RS125 στα χρώματα της Alitalia (xορηγού της πρωταθλήτριας ομάδας στα superbikes). Παρόν ήταν και ο πρωταθλητής Max Biaggi.







Στα scooter είχαμε την παρουσίαση του νέου KYMCO Grand Dink 300i (φωτό δίπλα ) στην Intermot καθώς και τα νέα Piaggio Typhoon 50/125 τα οποία θέλουν να συνεχίσουν την παράδοση των παλιότερων μοντέλων που πούλησν ούτε λίγο ούτε πολύ 500.000 τεμάχια!


H Triumph παρουσίασε νέο Speed Triple το οποίο εμφανισιακά μπορεί να μοιάζει αρκετά με το παλιότερο μοντέλο αλλά πρόκειται για ριζική αλλαγή. Πρώτα απ'όλα το πλαίσιό του ευθυνεται κυρίως για τα 18 λιγότερα κιλά που ζυγίζει (219 γεμάτο!) ενώ τα 7 επιπλέον ΄λογα (στα 138 πλέον) υπόσχονται αλησμόνητες στιγμές πάνω στην σέλα της. Αλλαξαν και το σχήμα των πάντα δύο προβολέων ενώ ίδια έμειναν τα κυβικά. 1.050 for ever...

Aνανεωμένο ST για την Triumph, πάντα με τις χαρακτηριστικές τρεις εξατμίσεις της ψηλά στην ουρά, το σήμα κατατεθέν της. Πέντε παραπάνω ίππους για την ST (όπως και η GT δηλαδή) που πλέον φτάνει τα 130 άλογα στις 9.200 με την μέγιστη ροπή των 11 κιλών να κορυφώνεται στις 6.300. Νέο είναι το πλαίσιο, μακρύτερο μεταξόνιο και τα κιλά περισσότερα, στα 268 πλέον.
Οσο για το Tiger 800 δεν υπήρχε πουθενά αλλά υποψιαζόμαστε ότι θα το δείξουν στο Μιλάνο. Οψόμεθα...

Εγινε η παρουσίαση των νέων Beta 2011. τα κυβικά είναι 400/450 και 520 ενώ κυριαρχεί και πάλι το καρμπυρατέρ (keihin FCR με επίπεδο slide). Οι βελτιώσεις σε κινητήρα και πλαίσιο είναι αρκετές ενώ το πιρούνι είναι πλέον Marzocchi Shiver 50mm. Η πάνω πλάκα έχει 6 θέσεις ρύθμισης του τιμονιού ενώ νέα σημεία είναι η σέλα, το πολυόργανο, τα κέντρα των τροχών και το καπάκι του φιλτροκουτιού. Βάρος για τα 400/450 στα 115 κιλά ενώ υπολογίστε μισό κιλό παραπάνω για το 520.
Τα δίχρονα 250 και 300 είναι οι πρώτες παρουσίες που έδειξε η Gas Gas για το 2011. Το χρώμα που κυριαρχεί είναι το κόκκινο ενώ τα γραφικά είναι νέα όπως και η μάσκα/προβολέας. Συναντάμε επίσης νέο πιρούνι Sachs των 48 χιλιοστών. Νέος ο τεντωτήρας αλυσίδας και αναβαθμισμένο το αμορτισέρ (επίσης της Sachs) ενώ το τελικό της εξάτμισης ανήκει πλέον στην FMF προσθέτοντας ακόμη ένα επιπλέον ποιοτικό χαρακτηριστικό στις δίχρονες χωματερές ισπανίδες.
Η Honda έκανε μία σειρά από αλλαγές στα CRF250 και 450R της. Ο όγκος και το μήκος των τελικών της εξάτμισης μεγάλωσαν για να καλύψουν τα νέα όρια θορύβου που όρισε η FIM ενώ για τον ίδιο λόγο τροποποιήθηκαν τα πλαϊνά καπάκια και το φιλτροκούτι. Το σύστημα HPSD (το σταμπιλιζατέρ τιμονιού) εξελίχθηκε για το 2011 ενώ το Pro-Link απέκτησε νέο μοχλισμό. Τα μπεκ έγιναν κωνικά και οι αυλοί στενότεροι ώστε να δυναμώσουν οι χαμηλομεσαίες. Τέλος, η σχέση τελικής μετάδοσης είναι κοντύτερες.
Η Husqvarna με τα δίχρονά της (250/300) ελπίζει να τραβήξει το ενδιαφέρον σε μία κατηγορία που δείχνει να αναγεννάται μαζί με την ανάγκη για απλές και ευκολοσυντήρητες χωμάτινες μοτοσυκλέτες. Ανανεωμένα γραφικά και αυτοκόλλητα, νέο πίσω φτερό με ενσωματωμένο led, προβολέα δανεισμένα από τα τετράχρονα μοντέλα, νέος θερμοστάτης, ανάφλεξη και κουτί φίλτρου αλλά και ρυθμίσεις αμορτισέρ.
Στην Κολωνία παρουσιάστηκαν τα νέα KTM Duke 125, το 990SMT ABS και το RC8 track. To Duke 125 συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τα τρία μοντέλα αφού είναι και το μόνο πραγματικά νέο. Η RC8 Track ακολουθεί τους κανονισμούς των Superstock κι έχει την δυνατότητα να στήνεται ανάλογα με την πίστα σε ελάχιστο χρόνο. Είναι βέβαια νόμιμη για κυκλοφορία στον δρόμο ενώ το racing kit εξατμίσεων της Akrapovic δίνεται σαν extra. Αποδίδει 180hp και ζυγίζει 182 κιλά. Καλά δεν είναι?
Στο περίπτερο της DUCATI στην Κολωνία μπορεί να μην είδαμε το Diavel (το φυλάει για την Μιλανέζικη EICMA) αλλά αντικρύσαμε το 1198SP όπου SP=Sport Production που σημαίνει ότι πρόκειται για μία πραγματική race replica που θα συνεχίσει την παράδοση των 916SP και 996SPS. To κύκνειο άσμα λοιπόν της 1198 (αφού θα παρουσιαστεί νέο superbike το 2012). Θα είναι το ένα από τα δύο μοντέλα (το άλλο θα είναι το "απλό" 1198) που θα έχει στην γκάμα της το 2011, τα υπόλοιπα S, Corse S και R σταματούν την παραγωγή τους. Για πρώτη φορά λοιπόν σε Ducati παραγωγής συναντάμε quick shifter που σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά καλούδια (traction control, datalogger) δείχνει τον δρόμο στα superbikes. O μονόδρομος συμπλέκτης φυσικά είναι εδώ όπως και τα Ohlins TTX όπως και ο μονόδρομος συμπλέκτης. Φοράει το αλουμινένιο ρεζερβουάρ της 1198 Corse και το ανθρακονημάτινο φτερό της που κατεβάζουν το βάρος στα 168 κιλά. Είναι καλά, να τ'αφήσουμε?...
Ολα τα motocross της Suzuki τοποθέτησαν νέα τελικά αλλά αυτό ισχύει για όλα τα ΜΧ του 2011 λόγω των νέων κανονισμών θορύβου της FIM. To 250 έχει διαφορετικούς εκκεντροφόρους και χρονισμό και νέα χαρτογράφηση στην μονάδα διαχείρισης ενώ βελτιώσεις έχουμε στον συμπλέκτη, την λίπανση του πρωτεύοντα άξονα, στην μανιβέλα και στις σχέσεις της 3ης/4ης ταχύτητας. Το 450 διαθέτει συμπίεση 12,5 προς 1 και νέους εκκεντροφόρους καθώς και νέα χαρτογράφηση στην ECU.

Aς θυμηθούμε όμως τι είχαμε δει και πέρσι τέτοιο καιρό...
ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 2010 και ΣΚΕΨΕΙΣ για το ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ (του Χρήστου Βαλαβάνη)
Η έκθεση του Παρισιού αναβλήθηκε για φέτος. Στην EICMA του Μιλάνο (10-15/11) δεν θα έλαβαν μέρος οι δύο μεγάλοι μονομάχοι Honda και Yamaha ενώ στο Tokyo Motor Show που έγινε 22-25/10 και που παραδοσιακά δείχνει τις τάσεις για την επόμενη 5ετία έλειψε η Kawasaki. Η κρίση φέρνει περικοπές....
Θα περίμενε κανείς ότι με την οικονομική ύφεσηνα κρατάει καλά οι εταιρίες δεν θα παρουσίαζαν νέα μοντέλα ή αυτά θα αφορούσαν κυρίως commuters δηλαδή "αναγκαία μεταφορικά μέσα", scooters, παπιά και τα συναφή. Ως ένα σημείο συμβαίνει ακριβώς αυτό. Ομως, νέες ανάγκες γεννιώνται συνεχώς και η έρευνα/εξέλιξη όχι μόνο δεν σταματάει ποτέ αλλά φέτος το ενδιαφέρον θα είναι σε πολλά και εντελώς διαφορετικά επίπεδα.
Το ένα μεγάλο νέο είναι η πρώτη παρουσία των ηλεκτρικών σε ευρεία παραγωγή, αρχικά σε μορφή scooters. Honda και Yamaha (αν και δεν θα πάρουν επίσημα μέρος στην EICMA (10-15/11) αλλά φυσικά θα εκπροσωπηθούν με τις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες τους) έχουν προαναγγείλει την παρουσίαση των πρώτων ηλεκτρικών δικύκλων τους με την Honda να έχει συνάψει συνεργασία (joint venture) με την γνωστή εταιρία μπαταριών YUASA για την εξέλιξη των συσσωρευτών αφού εκεί είναι και ο αδύναμος κρίκος για να γίνουν ανταγωνιστικά στις επιδόσεις τους (και κυρίως στην αυτονομία τους) τα ηλεκτρικά. Είναι πιθανό να δούμε και υβριδικά (όπως αυτό της Piaggio που παρουσιάσαμε στο τ. 105 του περιοδικού MOTO X-treme) ενώ πρωτοπόρες εταιρίες που ασχολήθηκαν με τα ηλεκτρικά αναγεννώνται (όπως η VECTRIX) και ετοιμάζουν επίθεση! Η ΚΤΜ θα κάνει την πρώτη κίνηση στο off-road ηλεκτρικό, πεδίο που έχει πρωτοπορήσει η αμερικανική τεχνολογία. Μήν ξεχνάμε ότι ο Ομπάμα είχε ανακοινώσει χρηματοδότηση τον περασμένο Απρίλιο σε 45 projects που τρέχουν φυσικά σε αμερικανικό φυσικά έδαφος και που αφορούν ηλεκτρικά οχήματα λέγοντας ότι "ο κόσμος πρέπει να απεξαρτηθεί από το πετρέλαιο και οι Αμερικανοί πρέπει να γίνουν οι πρωτοπόροι των νέων τεχνολογιών". Εδωσε το στίγμα. Βλέπετε, η λεγόμενη "πράσινη ανάπτυξη" έχει ήδη μπει στο αυλάκι... Αυτό θα επηρεάσει και τον κόσμο των δικύκλων βεβαίως, όχι άμεσα αλλά σταδιακά θα βλέπουμε όλο και περισσότερα scooters (είπαμε, αρχικά...) να μας βάζουν νέα σύμβολα στον εγκέφαλο, βλέπε Watt, amper κλπ. Τα ελαφριά χωμάτινα σπορ δίκυκλα (βλέπε ΜΧ/enduro) θα έχουν σειρά κι επειδή οι επιδόσεις πάντα θα συγκινούν εμάς τους μοτοσυκλετιστές θα δούμε τα motoGP του 2025 να κερδίζονται από τον γυιό του Rossi με μία ηλεκτρική μοτοσυκλέτα 250Kw!
Τα αρχικά ακριβότερα (από τα αντίστοιχα με κινητήρες εσωτερικής καύσης) scooter θα γίνουν όλο και πιο προσιτά με την είσοδο των κατασκευαστών από Taiwan (η SYM έχει προχωρήσει αρκετά το θέμα για παράδειγμα) και φυσικά από Κίνα (που παράγουν τέτοια scooters εδώ και μία 5ετία με μικρή όμως επιτυχία εκτός συνόρων τους λόγω κυρίως των ανήμπορων για σοβαρές αυτονομίες μπαταριών τους) προσφέροντας παράλληλα την απόσβεση της αξίας αγοράς τους σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.
Ενα άλλο κεφάλαιο που ανοίγει στην μοτοσυκλέτα είναι η αναβίωση παλιότερων κατηγοριών. Με πρώτη και κύρια τα adventure bikes ή mega on-off όπως τα λέμε την τελευταία δεκαετία. Μπορεί το Paris Dakar να μην έχει την τεράστια αίγλη του παρελθόντος αλλά η ανάγκη για μοτοσυκλέτες που παραπέμπουν σε (δυνατότητα για) περιπέτεια πάντα θα συγκινεί τους μοτοσυκλετιστές. Η Yamaha λοιπόν θέλει να ξαναμπεί στο παιχνίδι που πρώτη έπαιξε (με ΧΤ500, ΧΤ600 Τenere, ΧΤΖ750) πριν 30+ χρόνια και προτίθεται να παρουσιάσει μία Super Tenere 1200 με δικύλινδρο κινητήρα σε σειρά. Ηδη, παρουσιάστηκε ένα πρωτότυπο στο Τόκυο τυλιγμένο μάλιστα σε στυλ Tuareg αλλά εκτός από το ευφάνταστο της παρουσίασης τίποτα δεν ανακοινώθηκε για παραγωγή. Αν το τολμήσει τελικά για φέτος (τελευταία της ευκαιρία σε μερικές μέρες στο Μιλάνο) θα είναι πραγματική βόμβα πολλών μεγατόνων και τονωτική ένεση για μία κατηγορία όπου εκτός της BMW (που ποτέ δεν έφυγε με τις καλοπουλημές GS της από το παιχνίδι) και της ΚΤΜ (που πρόσφατα μπήκε κι εδώ με επιτυχία) προτίθεται να μπει και η Ducati με το Strada Aperta της, τον διάδοχο του σχετικώς παραγνωρισμένου Multistrada.
Το Ducati Strada Aperta έχει εξαντλήσει τα νεύρα όλων με τις συνεχώς διαρέουσες "κατασκοπευτικές" φωτό της που την θέλουν "μεγάλη και σίγουρη" όπως πρέπει να είναι μία μοτό της κατηγορίας αυτής. (σ.σ. τελικά μέσα Νοέμβρη παρουσιάστηκε από το site της Ducati και το σήριαλ τελείωσε. Nάτη, αριστερά...). Η μόνη που έμεινε εκτός είναι η Varadero 1200, την οποία νομίζουμε ότι δεν θα την δούμε ούτε και φέτος αν και μερικές φορές καλύτερα, λένε, να μασάς παρά να μιλάς...
Μία άλλη κατηγορία που αναβιώνει είναι οι νοσταλγικές μοτοσυκλέτες που όταν μιλάμε για ευρωπαίκές αναφερόμαστε σ'αυτές του 60-70 ενώ για τις ιαπωνικές για αυτές του 70-80. Η Honda CB1100 για παράδειγμα είναι γνήσιο αντιπροσωπευτικό δείγμα με τα μεταλλικά φτερά της και το λιτό, απέριτο παρουσιαστικό... Στο Τokyo ήταν η σειρά της Yamaha να μας ξαναθυμίζει την SR400 της (στην φωτό δεξιά) πάντα αερόψυκτη αλλά πλέον με ψεκασμό, μία λέξη που το 1978 (χρονιά παρουσίασης του SR) ήταν γνωστή μόνο για τα ζιζανιοκτόνα στα χωράφια (!?) Οσο για τους Αμερικανούς (βλέπε Harley και Buell) είναι οι κυρίαρχοι στον τομέα αλλά είναι φανερό ότι οι σχετικά πρόσφατες κινήσεις τους με V-Rod για κάτι πιο σύγχρονο θέλει χρόνο για να φέρει (κυρίως οικονομικά) αποτελέσματα και από την ευρωπαϊκή αγορά. Προς αυτή την κατεύθυνση γίνεται και η παρουσίαση των νέων MV Agusta Brutale και κυρίως αυτή της νέας F4 που λόγω της "απεξάρτησής" της από την Harley Davidson αναγκάζεται να κάνει την παρουσίαση της εκτός έκθεσης EICMA αλλά πάντα στο Μιλάνο την μέρα των δημοσιογράφων στις 9/11, όπως μας ειδοποίησε σήμερα (22/10) η Alessia Riboni, υπεύθυνη επικοινωνίας της MV. Για την φημολογούμενη F3 (supersport 600) ούτε λόγος οπότε κι εμείς το ξεχνάμε. Για φέτος... Συζητιόταν και μία F5 αλλά μάλλον πρόκειται για φαντασιώσεις των "dickhead Italian journalists" που λέει και ο Burgees όταν σχολίαζε το σενάριο ότι ο Rossi έκλεισε με Ducati για το 2010. Αλήθεια, το μάθατε ότι η MV Agusta βρίσκεται προς πώληση? Ενδιαφέρεται κανείς? Αν και ο Castiglioni προτιμάει να γυρίσει σε ιταλικά χέρια, όπως χαρακτηριστικά είπε. Μα, έχει σήμερα χρώμα το χρήμα, caro Claudio?
Στα γυμνά street (μάλλον streetfighters πρέπει να τα λέμε τώρα) έρχεται η νέα Kawasaki Ζ1000 με εντελώς νέο consept (μικρότερο όγκο, επιθετικότερο design), νέο κινητήρα 1,043cc με 136hp (!) και 6τάχυτο κιβώτιο που θέλει να επαναλάβει την επιτυχία του πρώτου Ζ, τότε που πρώτη άνοιξε τον χορό των streetfighters (παραγωγής). Είναι φανερό πάντως ότι η Kawasaki ακολούθησε την συνταγή Honda στο θέμα (CB1000R)...
Αλλά γυμνά ...ντύθηκαν και αναφερόμαστε στην Yamaha FZ6R (όπως λέγεται ήδη στην Αμερική που κυκλοφορεί από πέρσι. Πρόκειται για την XJ6 Diversion που ντύθηκε, όχι γιατί κρύωνε αλλά για να αυξήσει τις ταξιδιωτικές της ικανότητες και να προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πακέτο σε ένα συνεχώς διογκούμενο κοινό που ζητάει από την μοτοσυκλέτα του να τα κάνει όλα (και να συμφέρει!)... Οπως παλιά, δηλαδή.
Στα χωματερά η μεγάλη έκπληξη ήρθε από την Yamaha. Το νέο YZ450F είναι πραγματική επανάσταση για ιαπωνικό μοντέλο αλλά η συγκεκριμένη εταιρία δεν είναι η πρώτη φορά που τολμά σ'αυτόν τον χώρο, έτσι δεν είναι? Μπορεί o "ανάποδος" κύλινδρος και το αλουμινένιο πλαίσιο να μην είναι δικιάς της πρωτοπορίας (το πρώτο ανήκε στην Cannondale, το δεύτερο στην CRF) αλλά το πακέτο έχει να πει πολλά. Περιμένουμε να το δοκιμάσουμε στην πράξη. Αν δουλέψει όπως το άλλο επαναστατικό χωματερό (λέγε με Husaberg) τότε θα αλλάξουν πολλά... Η Ducati παρουσίασε διαδικτυακά την light εκδοχή της Hypermotard 796 της με 802 κυβικά, 167 κιλά, 7,7 κιλά ροπής, 2 cm χαμηλότερο ύψος σέλας και τιμή που θα πωλείται είναι στα 8.900 για τα Dark μοντέλα που "παραδοσιακά" είναι και φθηνότερα. Εκτός από μαύρο ματ θα βγαίνει και σε λευκό ματ και ...φυσικά, κόκκινο χρώμα.
Στα supersport φέτος η μεγάλη σταρ φαίνεται ότι θα είναι η S1000R της BMW. Και όπως κάθε σταρ που σέβεται τον εαυτό της κάνει νάζια αφού την περιμέναμε να εμφανιστεί στις βιτρίνες νωρίτερα... Μας αποζημιώνει με μία βασική τιμή 16.000 συν ένα traction control ελαφρύ και φθηνό (+1.500, λένε). Δεν θα λείψουν βέβαια κάποιες μικροαλλαγές στις κραταιές κυρίες from Japan - Italy - England αλλά αυτά θα τα αναλύουμε μόλις έχουμε νέα από το κάθε μέτωπο ξεχωριστά.
Να, όπως εδώ με την ανακοίνωση μόλις σήμερα της RSV4R, της λιγότερο ακριβής αδελφής της RSV4 που δοκιμάσαμε στην πίστα των Σερρών πριν λίγους μήνες.
Οι βασικότερες διαφορές είναι ότι αντί για τις αναρτήσεις Öhlins, η RSV4 R θα διαθέτει πιρούνι Showa και πίσω αμορτισέρ της Sachs, ο V4 κινητήρας με περιεχόμενη γωνία 60 μοιρών θα περιέχει μέρη από αλουμίνιο αντί για μαγνήσιο (αλλά πάντα με απόδοση 180hp) και το πλαίσιο δεν θα είναι ρυθμιζόμενο. Tο ανθρακόνημα στα σημεία αντικαταστάθηκε από πλαστικό, οι ζάντες είναι από αλουμίνιο (και όχι από πρεσσαριστό μανγήσιο) οπότε το γεγονός ότι η RSV4 R είναι περίπου πέντε κιλά βαρύτερη από την έκδοση Factory δεν μας κάνει εντύπωση. Θα βγαίνουν σε λευκό ή μαύρο ενώ τιμή δεν ανακοινώθηκε.
Στο Τοκυο η παρουσία της Harley Davidson ήταν σημαντική καθώς το marketing της εταιρία φέτος χαρακτηρίστηκε από άνοιγμα προς νέες αγορές. Ακόμη και Buell είχε (πρέπει να πουληθεί το στοκ μετά την παύση εργασιών της εταιρίας) στο περίπτερό της ενώ κορυφαίο μοντέλο της ήταν η FLHTCUSE5 που ήταν φορτωμένη με ότι έχει να επιδείξει ο μεγάλος κατάλογος των αξεσουάρ της. Ευτυχώς ο big block των 1,801 της Screamin Eagle έχει την ιπποδύναμη να σπρώξει. Μαζί και η FXDF2 της CVO με το μοτέρ Twincam96 και χειροποίητες λεπτομέρειες απείρου κάλλους.
Ενα από τα πιο όμορφα projects στο Tokyo πάντως είχε η Honda με το CB1100 customized project (φωτό αροστερά) το οποίο έδινε μία ιδέα από τις πολλές μετατροπές που μπορούν να γίνουν στο νέο ρετρό μοντέλο της, το CB1100.
H Suzuki είχε να δείξει στο Tokyo το Bandit 1250F με ABS ανανεωμένο αρκετά ειδικά στην εμφάνιση αφού το νέο φαίριγκ μοιάζει πολύ με του sport αδελφού του GSXR1000. Είχε και σπέσιαλ έκπληξη Burgman 400 με κυψέλες υδρογόνου αλλά αυτό ήταν το τρίτο σε ενδιαφέρον 400άρι της αφού είχε άλλα δύο πολύ εμπορικά και άμεσα έτοιμα να μπουν στην παραγωγή/ Το Gladius 400 (μεγαλώνει η οικογένεια/αναμένεται να επεκταθεί αναλόγως υποδοχής του κοινού και σε άλλους κυβισμούς). Τελικά, έσκασε μύτη και ένα Boulevard 400, πολύ όμορφο και ογκώδες, ότι πρέπει για την κατηγορία. Αμφότερα προορίζονται για την σφιχτή (στα διπλώματα πάνω από 400cc ιαπωνική αγορά) αλλά δεν αποκλείεται να τα δούμε νά'ρχονται και δυτικότερα.
Αλήθεια, πόσο θα κοστίζει το 796 της Ducati? Αρχική λέει 8.980 (δηλαδή 9.500 για τα μάυρα/άσπρα και 10.000 για το κόκκινο. Τώρα, τι να κάνουμε, να χαρούμε? Η ΒΜW ανακοίνωσε μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές στο enduro της το G450X ενώ "παίζει" να παρουσιάσει ένα C1-e, το παλιό scooter με το κουβούκλιο αλλά με ηλεκτροκίνηση (χρησιμοποιεί τον κινητήρα της Vectrix που σημειωτέον φαλήρισε και επανέκαμψε, μάλιστα ένας Ελληνας ανέλαβε να σχεδιάσει τα νέα της μοντέλα... Η BMW θέλει όμως πριν να το παρουσιάσει επίσημα να μην την ξαναπατήσει όπως το 2002 και σταματήσει την παραγωγή του πριν την ώρα του. Ετσι, μαζεύει εντυπώσεις από δημοσιογράφους. Πιο σίγουρο χαρτί είναι η παρουσίαση του Kymco Road 700 σαν την είσοδο των Βαυαρών και σ'αυτόν τον χώρο.
Κατά τ'άλλα και μέχρι νεωτέρας δεν έχουμε (πλην Honda VFR1200F που είναι γνωστή εδώ και αρκετό καιρό) κάποια ιδιαίτερη μεγάλη παρουσία. Φήμες πολλές και διάφορες αλλά περιμένουμε για να επαληθευτούν. Τα ηλεκτρικά commuters όμως παρουσιάζονται το ένα μετά το άλλο είτε σαν consepts είτε σαν μοντέλα παραγωγής (όπως τα EC-f και EC-03 της Yamaha στις φωτό δίπλα). Πρώτη γεύση για τις διαθέσεις των ιαπωνικών εταιριών παίρνουμε ήδη από την έκθεση του Τόκυο (αν και η Kawasaki δεν θα πάρει επίσημα μέρος εκεί αλλά στο Μιλάνο!) και δύο εβδομάδες μετά το κυρίως πιάτο που δεν είναι άλλο από το πατροπαράδοτο της EICMA στο Μιλάνο της Ιταλίας. Και φυσικά, το περιοδικό MOTO X-treme και το www.motogr.tv θα είναι εκεί με ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 2010. Εσο έτοιμος!
Να προτείνουμε βεβαίως να ενημερώνεστε συχνά από αυτή την στήλη καθώς σχεδόν καθημερινά προστίθενται νέες πληροφορίες από την κάθε εταιρία ξεχωριστά. Και φυσικά για κάθε περισσότερη λεπτομέρεια επισκεφτείτε το περίπτερο για το περιοδικό MOTO X-treme!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου